TERMEN DE EXECUȚIE PENTRU PIESE PERSONALIZATE ⟶ 2-3 ZILE!

Caută
Close this search box.

Aveți ceva de reclamat?

Chiar dacă depunem toate eforturile posibile, știm că lucrurile pot merge într-o altă direcție. Astfel că, dacă sunteți nemulțumit de vreun aspect al produselor și serviciilor noastre, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil.

Înaintați o plângere

Reclamațiile referitoare la produse sau servicii necorespunzătoare se pot face folosind formularul de reclamație.

Cum?

Online prin utilizarea formularului de reclamație de mai jos. De asemenea, puteți să ne contactați și prin e-mail (office@rocasdecor.ro); uneori fiind mai ușor să tastați un mesaj rapid.

Vă rugăm să vă asigurați că descrieți întocmai nemulțumirea dumneavoastră, așteptările pe care le aveți de la noi, numele și adresa dumneavoastră de contact și detaliile contractuale (mumărul comenzii și al facturii).

Angajamentele noastre

După ce ați depus plângerea, vom face tot posibilul pentru a rezolva solicitarea imediat.

Dacă avem nevoie de mai mult timp pentru a cerceta, vom:
– Confirma primirea reclamației dumneavoastră.
– Furniza un numar de referință.
– Transmite un raspuns final în cel mai scurt timp posibil.

Formular de Reclamații

*Câmpuri obligatorii

error: Content is protected !!